Facebook je najpopularnija društvena mreža sa milijardu i po korisnika širom sveta i skoro tri i po miliona korisnika u Srbiji. Kao takav, on poseduje nemerljivi marketinški potencijal, i predstavlja savršenu lokaciju za promovisanje Vašeg brenda. Facebook je jedan od najmoćnijih medija savremenog doba i nezaobilazni je činilac svake ozbiljne marketinške kampanje. Oglašavanjem na Facebooku, Vi ćete steći više pratilaca, više klikova ka vašem sajtu, vaše će statuse moći da vidi mnogo veći broj ljudi. Facebook oglašavanje pruža korisnicima veliki i raznoliki broj opcija za reklamiranje, kao i mogućnost preciznog selektiranja ciljnih grupa po različitim kriterijumima (polu, godinama, lokaciji, bračnom statusu, interesovanjima itd). Ukoliko se primeni prava strategija, Facebook može odigrati ključnu ulogu u brendiranju Vašeg proizvoda i povezivanju sa klijentelom.

Prednosti Facebook oglašavanja

Pre svega, to je velika vidljivost vaše reklame. Ona može dostići auditorijum jednak, ako ne i veći, od TV ili radijske reklame, ne samo u Srbiji, već širom sveta.
Dodatna pogodnost je i svakako, demografsko targetiranje, ili mogućnost da sami odaberete i definišete profil ljudi kojima će se vaša reklama obraćati, na osnovu vaših potreba i tipa delatnosti ili usluge koju nudite. Što je on uže targetiran šanse za uspehom su veće.
Merljivost učinka znači da ćete uložena sredstva lako uporediti sa rezultatima kampanje, i na osnovu toga izračunati isplativost iste.

Kreiranje i vođenje Facebook stranica

Kreiranje i vođenje Facebook stranica
Kreiranje stranice na Facebook mreži jedan je od najlakših načina da se povežete sa potencijalnim klijentima, ali to ne znači da je sam taj korak dovoljan da privuče pažnju. Sadržaj treba pažljivo osmisliti, statistiku analizirati, biti uporan i strpljv, i na taj način steći poverenje potencijalnih klijenata i njihovih Facebook prijatelja.